Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji producenta?
SŁOWA KLUCZOWE
- Reklamację należy złożyć w miejscu zakupu paneli podłogowych, nie później niż w ciągu 30 dni od momentu wykrycia ich wady.
-
Reklamację należy złożyć w formie pisemnej. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy określić:
- nazwę lub numer dekoru, którego zgłoszenie dotyczy;
- ilość (m2 lub sztuki);
- numer identyfikacyjny reklamowanych paneli nadrukowany na ich spodzie;
- miejsce użytkowania;
- uzasadnienie reklamacji;
- oczekiwany sposób załatwienia reklamacji (wymiana wadliwych paneli na wolne od wad lub obniżenie ceny proporcjonalnie do stwierdzonego stopnia wadliwości);
- Do reklamacji należy dołączyć kopię dowodu zakupu paneli, w miarę możliwości także dokumentację fotograficzną, wyraźnie pokazującą zgłaszaną wadę.
- Klient ma obowiązek przechowywać dwie próbki z zakupionych paneli o długości ok. 20 cm z pełnej szerokości (1 szt. z początku i 1 szt. z końca panelu), aby w przypadku ewentualnej reklamacji możliwe było przeprowadzenie badań kontrolnych.
POWIĄZANE TEMATY
PANELE PODŁOGOWE |GWARANCJA, CERTYFIKATY
Czego nie obejmuje gwarancja?
PANELE PODŁOGOWE |GWARANCJA, CERTYFIKATY
Na czym polega gwarancja producenta na panele podłogowe?
Czy odpowiedź jest pomocna?
Dlaczego uważasz, że odpowiedź nie jest pomocna?
Dziękujemy za Twoją opinię.