Warszawskie AURUM SHOW zorganizowane wspólnie z GRUPĄ FACHOWIEC zakończyło trwający blisko dwa miesiące cykl spotkań z naszymi partnerami handlowymi w całym kraju. 

W prezentacji nowych podłóg marki KRONOPOL AURUM FLOORING oraz wprowadzeniu na rynek innowacyjnego produktu do dekoracji ścian WALLDESIGN udział wzięło ponad 1000 osób. Cały projekt połączony był z ogólnopolską kampanią reklamową, której twarzą i ambasadorem został Tomasz Kammel. 

Dziękujemy wszystkim partnerom marki SWISS KRONO, ich dystrybutorom i pracownikom za zaangażowanie i pomoc w realizacji projektu AURUM SHOW oraz za dotychczasową, owocną współpracę. Jesteśmy przekonani, że obrany kierunek naszego wspólnego rozwoju pozwoli sprostać coraz większym wymaganiom rynku i sprawi, że nowe produkty SWISS KRONO zadowolą gusta naszych najbardziej wymagających klientów.

Powrót