Konkurs na logo Kronoland rozstrzygnięty 02.01.2013

Od stycznia 2013 r. program odpowiedzialności społecznej Kronopolu „Kronoland” ma swój własny logotyp

Znak KRONOLAND został wybrany w konkursie dla młodych grafików, których zadaniem było przygotowanie projektu słowno-graficznego symbolizującego inicjatywy społeczne, dobroczynne i ekologiczne podejmowane przez Kronopol. Przez trzy miesiące, od września 2012 r., kreatywni projektanci przygotowali blisko 180 prac konkursowych. Konkurencja była zatem ogromna, co bardzo pozytywnie wpłynęło na poziom zgłaszanych projektów.

Jury konkursowe, złożone z przedstawicieli spółki Kronopol oraz przedstawicieli współpracujących z przedsiębiorstwem agencji działających w obszarze promocji, po długich obradach wybrało propozycję Pana Adama Wichniarka.

Znak przedstawia latawiec jako symbol ekologii i działań społecznych (element współpracy i zabawy). Z kolei pomiędzy ramionami latawca widzimy zarys ludzkiej postaci jako inicjatora wspominanych działań. Kolorystyka nawiązuje do kodu wizualnego określającego trzy płaszczyzny działania firmy: ekologię (kolor zielony), społeczeństwo (czerwony i pomarańczowy) oraz dobroczynność (niebieski).

Zwycięzcy gratulujemy i dziękujemy za świetny projekt. Dziękujemy także wszystkim odważnym i kreatywnym grafikom, którzy podjęli nasze wyznawanie.

Logotyp Kronoland będzie firmował wszystkie aktywności spółki Kronopol podejmowane w ramach działań społecznej odpowiedzialności biznesu.

Logotyp (306,18 kB)
Powrót